VEELGESTELDE VRAGEN


BESTELLEN

» Het product is uitverkocht, komt deze nog terug in de webshop?

Dat kunnen we helaas nooit met zekerheid zeggen. Als een reiscadeau bij de ene website uitverkocht is, gaan we gelijk speuren naar andere plekken waar je het nog wél kunt kopen! Maar soms is een product zo uniek, dat maar één verkoper het aanbiedt. We kunnen dus nooit van tevoren de garantie geven of iets weer terug komt, of dat het voor dezelfde prijs is. Wil je zeker weten dat je niets mist?

Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief; daar komen automatisch de nieuwste travel gifts in te staan!


» Hoe plaats ik een bestelling?

Travel Gift Shop is een bemiddelaar, je plaatst je bestelling daarom nooit direct in de Travel Gift Shop. Elk reiscadeau verwijst je naar een externe website waar je wél een bestelling kan plaatsen.


» Hoe weet ik dat ik iets koop bij een betrouwbare website?

Voor we iets in de Travel Gift Shop plaatsen, kijken we altijd eerst door wie het product verkocht wordt. We werken alleen samen met gerenommeerde bedrijven of partijen die aangesloten zijn bij een overkoepelende site (zoals Etsy) en een hoog waarderingscijfer hebben.


» Werken jullie alleen samen met Nederlandse partners?

Ja! We werken alleen samen met Nederlandse partijen en verkopers, zodat je je bestelling altijd binnen een paar dagen kan verwachten zonder hoge verzendkosten.


VERZENDEN

» Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?

Dat verschilt per verkoopkanaal: je kunt hiervoor het beste kijken op de website waar je je travel gift wilt aanschaffen. Alle partijen met wie we samenwerken komen uit Nederland of hebben een Nederlandse website.


» Wat zijn de verzendkosten?

Dat verschilt per verkoopkanaal: je kunt hiervoor het beste kijken op de website waar je je travel gift wilt aanschaffen.


RETOURNEREN

» Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?

Dat verschilt per verkoopkanaal: je kunt hiervoor het beste kijken op de website waar je je travel gift hebt aangeschaft.